Menu
header photo

The Journaling of Osman 252

pumpskill18's blog

מדוע סרטוני תדמית לעסקים זה חובה ובשום אופן לא אפשרות?

 



מספר משתמשי עולם האינטרנט עם הטלפונים החכמים הוא מעל 5 מיליארד, מדהים. עם כמות ניידים כ"כ גדולה, חשוב להיות מסוגלים להגיע למשתמשים האלה במכשירים המועדפים עליהם. אחת הדרכים לעשות זאת הנה באמצעות סרטוני אנימציה.




כיצד לבחור את ספק שירותי האנימציה המתאים לצרכים שלך?


אנימציה היא דרך מוצלחת להציג מידע עשיר תוך זמן לא ארוך. סרטון אנימציה משמש לעתים קרובות באפליקציות ובאתרים ניידים על מנת לעזור למשתמשים לנווט בין המסכים ולהבין דברים.


חשוב לבחור את ספק מוצרי האנימציה הנכון שיוצר לא רק סרטוני אנימציה איכותיים, אלא אפילו מבין את המטרות העסקיות שלך.


איזה שימושים ניתן לערוך בסרטוני אנימציה?





יתרונות השימוש בכלי שיווק מקצועי - סרטון אנימציה




סרטוני אנימציה הפכו לכלי שיווקי החשוב ביותר עבור עסקים מובילים להעברת המסרים שיש להם. הסיבה לכך הינה שאנימציה מתחברת לאזרח הקטן ברמה האישית ובשום אופן שוכחים אותה כלל כך בקלות. סרטוני אנימציה מאפשרים אפילו לחברות להתקדם מ"עידן הקריאה בלבד" בו אנשים מקיימים אינטראקציה עם תוכן באופן מקוון באמצעות מחקר ותמונות פשוטים נטו.


היתרונות של שימוש בסרטוני אנימציה הינם עצומים. סרטון אנימציה מאפשר לך לבוא ללקוחות שלך בצורה אישית יותר וליצור איתם רושם מתמשך.


מדוע אנשים מעדיפים סרטי אנימציה?


סרטי אנימציה אהובים כיוון שהם נותנים בשבילנו את האפשרות לשפר עולם אחר יחד עם צבעים עזים ומקומות יפים. הם אפילו מספקים דרך לצופים להרגיש שהם עשויים לעשות כל דבר, גם משהו שעד כה הצופה חשב שהוא בלתי אפשרי.


אנשים אוהבים סרטוני אנימציה גם כי הם מאפשרים בריחה מהמציאות ויציאה להרפתקה שלעולם לא תתרחש בחיים. אנשים אחרים נהנים לצפות בהם בגלל זו צורת אמנות שנוצרה לבידור, ובשום אופן לא רק לחינוך.



טיפים כיצד להשיג סרטון אנימציה משלך




בעידן הדיגיטלי, וידאו הוא מדיום בולט שמאפשר לאנשים לחוות טקסטים ממקור ראשון. זו הסיבה שיותר ויותר חברות משקיעות בסרטוני אנימציה לצרכי השיווק שלהן.


אם אתה רוצה ליצור סרטון אנימציה משלך במקום לשכור סוכנות שיווק, יש כמה שיטות שיכולים לעזור. בראש ובראשונה עליכם להבין מהו המטרה השיווקית שלכם ומה צרכי הקהל שלכם. לאחר שעשית זאת, שוחח יחד עם מישהו מנוסה באנימציה.


תוכן וידאו מונפש הוא דרך מוצלחת לשתף קהל ולהעביר מסר. להלן ארבעה שלבים פשוטים להכנת סרטון אנימציה משלך:


1) בחר את סוג האנימציה שבו ברצונך להשתמש. קיימים סוגים רבים ושונים של אנימציה הנעים בין אנימציה דו-ממדית לאנימציה תלת-ממדית.


2) מצא את התוכנה המתאימה לצרכים שברשותך. אם אתה מתכנן לעשות זאת בעצמך, נסה את Movie Maker, Windows Live Moviemaker ו- OpenShot Video Editor. לחלופין, אם אתה רוצה סרטונים בעלי מראה מקצועי יותר שדורשים פחות עבודה, קיימים אתרים כמו Animatron המציעים ליצרני וידאו תכונות גרור ושחרר ותבניות לאנימציות.


3) השמע את האנימציה או הוסף תיבות טקסט עם כתוביות במידת הצורך. אתה יכול להעלות את הצליל שלך מראש כך שהוא יושמע מתי


 



 



 


יכול להיות שקשה ליצור סרטוני אנימציה לבד. פתרון ניתן לראות כאן רק שאתה אחראי על גבי הכל, אלא אתה צריך להבין את כל התהליך, החל מעיצוב ואנימציה וכלה בקול וגרפיקה. הזה המקום אליו אנחנו נכנסים! אנו צוות של אנימטורים, מעצבים ובעלי סיפור מוכשרים שיוצרים סרטוני אנימציה איכותיים לעסקים.


 




 




 




 



חברה המספקת שירות העוסק בצרכי בנייה יצרה סרטון כדי להסביר טוב יותר את שירות הלקוחות שלהם. הסרטון מונפש, כלומר לחברה שליטה מלאה בתנועת הדמויות והתנועות על המסך. הסרטון מתחיל בהסבר מה העסק מבצע ומה הם מסוגלים לעשות. לאחר מכן הסרטון ממשיך להסביר עד כמה כסף הלקוח

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.